<3

 
Min vackra lilla prins har åkt på sin första riktiga vurpa idag! Han sprang ner för en bro här i parken och så hann hans små ben inte med för han började springa alldeles för fort så han flög fram med ansiktet först i marken och gled ner en bit, usch det såg riktigt illa ut och han har fått några ordenliga skrapsår lillen :( Men han har vart så glad och snäll hela dagen. Åt en hel chorizo till lunch, han gillar tydligen inte hot dogs utan bara kryddig korv haha. Sen nu har vi precis varit i Luma bibliotek, vi har lånat böcker och han lekte lite där. Superfint var det! Har sagt att jag tror jag bor på det bästa stället i hela Sverige men alltså... Hammarby sjöstad ÄR ju mer nice än själva Södermalm, jag menar 5 min från Skanstull och ändå helt lugnt, fräsch och vid vattnet. Verkligen som ett fantasiställe är det! Nu har Nathan somnat i vagnen, jag ska fixa lite och sen blir det soffläge med Nathan, eller hans saccosäcks-läge och lek, för han lär vara pigg som få sen. Vill verkligen sova tidigt, Nathan tog morgon före 6 imorse så jag är skittrött. Imorgon ska jag jobba kväll på båten också så behöver all sömn jag kan få...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!