söndagstankar

 
Nathan dammsuger (ja) medans jag förbereder lektionsmaterial till imorrn. Finns massa roligt och intressant på nätet. Käkade marabou samtidigt och då kommer din lilla skrutten och ska upp i famnen och pekar på min mun "adä adä" och vill också ha. När han ätit upp en hel bit går han fram och ställer sig vid skafferiet och gnäller tills jag tar fram mer... Inte dum han inte. Nu håller han på och röjer här med en chokladbit i munnen. 
 
Imorse när Nathan somnade i vagnen städade jag trappen, tog mig 1 1/2 timme och jag blev helt slut hehe. Sen var jag och Nathan i parken, inte såå kallt idag så det var rätt mysigt. Han tycker ju det är så kul men det är synd för det är ett supertjockt lager is över hela parken så han halkar runt där som Bambi. Aja, snaaart, snart vår! Denna vecka är en kort, bara 4 dagars jobb och sen landet. Skönt :) Snart sommar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!