inspiration

 
Gahhh nu ska jag lägga mig, Nathan somnade straxt efter 6, vi var nämligen uppe halv 6 imorse. Så nu kommer jag snart däcka framför tv:n. Gjorde de här snygga collaget från H&M nån dag när jag var väldigt uttråkad, förmodligen på tåget, fina grejer :) Nu är det bara två veckor kvar till påsklovet om jag har räknat rätt, då måste det ju fasen bli vår! Jag och Nathan ska förmodligen till landet med mamma, mysigt för honom att vara med Elliot och vara ute massa, han älskar det. Han älskar till och med att vara med och städa trappen, brukar ta med honom när jag gör det längst ner och han går där och sopar. Okej nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mer, ville bara uppdatera eftersom jag aldrig gör det, godnatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna Retrolover Alm

Den prickiga!

2013-04-02 | 18:37:35
http://retrolover.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!