detox?

 
Usch jag mår verkligen inte bra ikväll. Är så ledsen för min lilla älskade, vackra, underbara, fina prins. Han äter inte! Sen han blev förkyld under sportlovet har han blivit ännu sämre på att äta och de senaste kanske fyra dagarna har han knappt fått i sig någonting. Idag t.ex. några pyttesmå bitar bröd till frukost, några klunkar juice, 6 skedar kycklinggryta och några klunkar juice, 10 russin och några ostbågar (som jag köpt enbart till honom för att jag märkte att han gillade det). Inget mer! Har försökt hålla honom borta från bröstet så han ammade inget från kanske 2 tiden men nu var han helt slut och somnade precis, jag gav upp. Det är verkligen sinnessjukt jobbigt det här... Är så orolig för min vackra lille som inte vill äta! :(
 
Dessutom är jag verkligen sugarjunkie och det där med vattnet har inte gått särskilt bra. Jag är törstig men det blir liksom inte av. Sen så är jag sugen på sött (choklad eller cola) typ hela tiden. Idag är första dagen på hur länge som helst som jag inte druckit läsk. Helt sjukt egentligen. Har bestämt mig för att inte köpa hem läsk nu på riktigt men känner av hur jobbigt det kommer bli. Märker verkligen att jag inte druckit cola idag... Sen så har jag ändå ätit några chokladbitar och känner mig inte "nöjd" så att säga. Gahhhhhh. Jag vill verkligen bli av med detta nu för jag vill inte föra vidare detta till min prins heller, och det gör jag garanterat om jag fortsätter såhär. Samtidigt VILL jag äta choklad och dricka cola, haha. Usch usch. Blir snart läggdags för mig för imorrn har jag en låång dag. Ska ta ut stygnen från tån halv 8!!! Sen direkt jobb och därefter kurs till 8, monday monday...
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Fina bilder! :)

2013-03-16 | 19:25:39
http://eembla.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!