Nu tar vi semester

 
Inte för att jag brukar uppdatera så mycket men ändå... Nu tar jag och Naty semester en vecka i Båstad med mormor och gammelmormor. Hoppas hoppas och hoppas på sol och värme! Jag är säker på att vi kommer ha tur med vädret :) Håller på att packa väskan, svårt när man inte vet och måste ner med shorts, jeans, regnkläder, gummistövlar, foppisar osv. Vi tar iallafall tåget ner på lördag morgon. Hoppas resan går så smidigt som möjligt med en liten 1 1/2 åring som inte gillar att vara still, 6 timmar... Inga förseningar den här gången hoppas jag!
 
Imorgon ska vi också göra något kul, ska få Naty fotograferad av en fotograf vars blogg jag läst sen jag var ja... en helt annan person, typ 7 år! Shit! Iallafall, ska bli hur kul som helst att få några söta bilder på min baby, hoppas han samarbetar bara ;) 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!