Tisdag

 
 
Här är några bilder från idag. Nathan är tuff med hoodie men väldigt svårfotad :p Jag har en ny tatuering som jag gjorde i går innan jobbet. Jag hade köpt en Let's deal (hehe ja) för 199 spänn och för det fick jag den lilla söta tatueringen som hamnade på fingret. Jag har velat göra Nathans namn men insåg att det skulle bli för stort (dyrt) så det blir en annan gång. Istället blev det denna pluttis som jag sett tidigare när jag googlat på tatueringar och alltid gillat. Men att jag skulle göra just den igår bestämde jag inte förens jag var där egentligen. Men det blev ju bra ändå :) Andres gjorde Nathans namn på sidan av handen, det har jag också tänkt göra förut men nu har jag bestämt att göra de stort på armen istället. Iallafall, efter det blev det jobb med Läxhjälp och idag har vi varit iväg på ärenden i snökaoset. Just nu sover Nathan i vagnen och jag ska plugga lite.
 
Har förresten fått roliga nyheter idag! Jag börjar jobba som lärarvikarie imorgon! Har fått ett uppdrag inom just mina ämnen historia och religion fem veckor framöver vilket känns superkul :) Eftersom det är mån-fre så missar jag kursen jag tänkt läsa om globalisering i Latinamerika. Men jag hade ändå lite ångest inför den eftersom den är på engelska hehe. Aja, jobbet går före allt nu. Och så examensarbetet såklart men det gör jag på sidan av :) 
 
 

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej baby det var länge sen vi sågs nu och i morgon åker vi bort 1 månad men när vi kommer hem så måste vi träffas. Vill bara säga innan vi drar att jag är så sjukt stolt över dig både över skolan och babyn inte alla hade fixat det som du gjort! Massor av kramar Anna föressten love the tatoo!

2013-01-16 | 21:00:32




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!