Prinsen

 
Nathans favoritbok har kommit att bli en liten bilderbok som man fick gratis från Goboken som gravid. Den är väldigt kort och jag brukar göra rörelser till när jag läser den, nu brukar jag också berätta den utan själva boken. Det är "Prinsen växte och blev större" och då sträcker Nathan händerna upp i luften, och sen hur han kramar och pussar prinsessan som ni ser på bilden ;) Blev så chockad när han en dag för nån månad sen gjorde rörelserna utan att jag gjorde dem. Det går undan nu! Här om dagen sjöng jag imse vimse spindel med rörelser och han lärde sig direkt och nu gör han när spindeln klättrar upp och regnet faller ner. I present fick han ett litet hus där klossarna ska in i rätt hål och jag har inte lärt honom var de ska in, kanske visat nån gång men idag såg jag hur han satt och verkligen la in formerna i rätt hål och blev helt chockad, det går så himla snabbt nu alltså! Nathan är verkligen som en liten svamp som suger åt sig all kunskap han bara kan :) <3 
 
Jag nämnde ju att han blivit väldigt kärleksfull över julen nu när jag vart hemma med honom och de senaste dagarna har det blivit mer om mer. Så himla mysig min prins, igår kom han självmant och pussade mig minst 50 gånger under dagen och då överdriver jag verkligen inte! När jag säger Te amo kommer han också alltid och ger mig en puss, så go :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!