Nathan i sitt rum


 
Gillar mina kreativa rubriker nuförtiden. Minns en tid då jag alltid hade något supervälplanerat citat som rubrik. Those days are gone. Har knappast tid för sånt ;) Här är några bilder jag tog på min prins i hans rum i förmiddags. Är så nöjd med mitt gröna tema :p Nathys frisyr är ett eget kapitel, lilla älsklingen. Jag vill spara ut hans lugg så den kan ligga åt sidan men just nu ligger den i ögonen, så vi varierar mellan att försöka ha frisyr på sidorna, på en sida, toffs och keps. Lilla sötnosen :) Vi har spenderat eftermiddagen i Farsta och Nathan har lekt med Leila, eller mest lekt själv, sprungit runt och haft hur kul som helst och så Leila efter honom (hon går redan) men han är inte särskilt intresserad längre. Imorgon blir det fullt upp, har precis bakat en kladdkaka till imorrn och nu blir det sängen! Jobb tidigt imorrn!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

han har så mysigt rum!

åh kladdkaka, hoppas man får smaka på den! hihi

2013-01-30 | 08:25:32
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!