Lördag

 
Nu har min lille äntligen somnat. Han har varit rätt grinig idag då det blir konstigt med rutinerna igår. Jag och mamma var och kollade på Jesus Christ Superstar, var verkligen riktigt grymt. Jag är inte så mycket för varken musikal eller teater men det var riktigt bra och underhållande. Iallafall så somnade Nathan vid 8 och sen när jag kom hem vid 10 så vaknade han och somnade inte förens efter 12. Imorse vaknade han först halv 8 men jag vägrade gå upp så han somnade om efter kanske 40 minuter och så sov han en halvtimme till. Och nu har hela dagen vart konstig. Han får vila sig en stund nu iallafall så kanske han är gladare och äter ordentligt sen :) 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!