Hos mamma

Nu sitter jag hemma hos mamma och smockar i mig chips och dipp till lunch. Det är bara jag och Nathan hemma för de är på kalas. Nathan sover gott i mammas säng, han ropade "mammaaaa" för en stund sen och jag hoppade i sängen och sa "heeej älskling har du sooovit gott?!" men han bara tittade surt på mig och började grina hehe, han ville visst inte vakna så nu har han somnat om. Lilla prinsen har ätit så duktigt igårkväll och idag så jag är så stolt och glad :) Nu ska vi få ordning på hans matvanor och minska ner (tillslut helt) på amningen! Vi tänkte försöka amningsfri natt i natt men gud alltså... Mamma räknade till att han vaknade 7 gånger och det var nog fler till och med, och det jag helst av allt vill är ju att sova. Sen vaknade Elliot två gånger också, en gång satte han sig i sin säng och sa "Kan inte sova min säng. Kan bara vara vaken min säng. Måste sova mammas säng." Haha sist jag sov här vaknade han vid 7 och satt och ropade "gå upp gå upp upp upp". Så han hoppade i vår säng och så sov vi alla fyra en timme till. Sen började Nathan gråta igen och Elliot trodde han hade sparkat honom och sa "Förlåt Nafyy, det var inte meningen" hehe sötisen, men han hade ju inte gjort något. Så vi tog morgon vid halv 8, jag och mamma hade hoppats på sovmorgon då killarna somnade vid halv 11 men what to do... Blir en lugn dag, jag håller på med lite planering till jobbet och så blir det väl myskväll :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!