Brr...

 
Okej alla har typ redan sagt det med BRR... Fy fasen, seriös kyla igen, -16C är inte skönt. Min syrra och moster befinner sig i Thailand med ca 45-50C varmare. Lite skillnad ja. Ni får en gammal bild på Nathy från förra veckan, jag glömde nämligen ta med kameran idag. Jag, Nathan, mamma och Elliot var på Aquaria vattenmuseum. Om jag ska vara heelt ärlig så var det inte världens roligaste. Alltså, det var inte så häftigt som jag minns det. Nathan gillade att se fiskarna och sa först voffvoff och sen grrr hehe. Men värt pengarna är det knappast med tanke på hur pyttelitet det är jämfört med andra museer! Och vi tänkte äta lunch där men nej, de hade plastade mackor a la Pressbyrån (bara med ost) och korv med bröd. Dessutom svindyrt, vad fasen är det liksom? Borde åtminstonde finnas någon mat och kanske pannkakor till ungarna. Äh det var ingen hit. Avslutningsvis tappade mamma sin mobil ner bland fiskarna och den dog. Hmmm, mindre lyckat alltså. Men annars hade vi det mysigt, igår åkte jag och Nathan och sov över och vi hade fredagsmys, Jamie var också hemma :) Nu blir det middag (/lunch), är superhungrig! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!