2012

Hittade det här inlägget som levat i arkivet i ett och ett halvt år (!) så kunde lika bra publicera det nu 😂 Hade inte svarat klart på alla frågor men resten tog jag bort, känns lite sent att göra det nu ;) 

* Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått. 
Att se Nathan växa mer och mer, när han började gå, vår resa till Punta Cana, Nathans 1 årskalas.

Punta Cana

* Vad gjorde du 2012 som du aldrig gjort förut? 
Jag var mamma, student och jobbade samtidigt, och det gick förvånansvärt bra :)

* Vilka länder besökte du?
Ecuador och Dominikanska Republiken, och så flygplatsen i Amsterdam ^^

* Vilket datum från 2012 kommer du minnas, och varför?
Den 10 november då Nathan fyllde 1 år och den 4 november då han började gå.

Nathan på sin ettårsdag

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? 
Det är ju självklart the one and only, GANGNAM STYLE! Minns första gången jag hörde den på jobbet då ungarna satte på och jag sa men gud vad är det här för knäppt, trodde det var nåt bara de lyssnade på hehe. Har videos på Nathan som dansar till den när han var 8 månader ungefär och nu är det hans favoritlåt. Jag tycker också den är grym hehe :) 

* Vad gjorde du på din födelsedag? 
Oj... Jag minns inte så noga, jag vet att jag var i stan med Andres och Nathan och att jag fick välja nåt från Hollister butiken (innan jag visste att det var fjortismärke såklart ;)) och en sväng och tittade på blommorna i Kungsträdgården men är osäker om det verkligen var på min födelsedag :P

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Att vara ledig mer och bara njuta av att vara med Nathan!

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året? 
Jag har knappt lärt känna någon ny i år tror jag!  

* Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ehm, pengar? Studielånet räcker ju inte särskilt långt! Men det är så kluvet för att för att få pengar måste jag jobba och jag vill ju vara hemma med Nathan hehe. Men det lutar väl mot det första ;)

* Vad var din största framgång 2012? 
Nathan och hans utveckling, det är underbart att se :) Kanske inte kan kalla det för min framgång men i så fall är det att jag lyckats bra i skolan, VG på en kurs i höst och på B-uppsatsen. På kursen sa läraren att det jag skrivit var bland det bästa han någonsin läst, då var jag nöjd kan jag lova!

* Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat! Hemskt men det är ju sant, mat är dyrt! Och kakor och choklad också... Annars så är det på saker till Nathans rum, hans möbler och sånt. Och så köksbordet och stolarna såklart!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!