veckorna går snabbt

 
Två små kollage från min och Nathys fredag-söndag. Han håller på och röjer för fullt här bredvid nu, och springer runt och ropar "buuuu" och skrattar när man låtsas bli rädd, mamma har lärt honom genom ett spöke han fick av henne. Gullungen :) Han har ätit jättebra idag och igår och jag är så glad, gud vad allt i hela världen känns så mycket bättre och lättare när Nathan äter... Annars har jag bara jobbat, igår, idag dels i skolan och sen med privatundervisning i spanska. Vem kunde trott att jag skulle kunna vara lärare i spanska? Men det går jättebra nu, har verkligen den nivån som krävs :) Imorrn är det bara en religionslektion och sen börjar jag sent tors-fre och det blir öppna förskolan innan, så det känns praktiskt taget som helg nu ;) Imorrn ska jag städa trappen igen och ha tvättstugan så så mycket vila är det kanske inte. Men iallafall =) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!