torsdag

 
 
 
Nu är en lång torsdag snart slut, Nathan sitter här bredvid mig och tittar på Babblarna. Annars är hans favorit Nicke Nyfiken från 1983, sötisen. Den är 15 min lång och idag har han sett det 4 gånger! Nathan har börjat med att klättra upp halvvägs i sin stol (det är så långt han kommer och sen kan han inte ta sig varken upp eller ner) och sen stå och ropa så han blir upplyft, men det är inte för att han vill äta utan för att han vill titta på något på ipaden, som han brukar få göra när han ska äta. Lillegosen :) Imorse var vi på öppna förskolan innan jag började jobba, imorrn ska vi dit igen :) Det här med att sluta amma går inte så bra, nu har vi testat tricket med att avskräcka, la massa senap och svartpeppar på, inte populärt och nu har han inte velat ha mer, men får se om han glömmer bort det sen, då får jag väl köra samma igen tills han associerar bröstet med nåt som inte är gott ^^ Det känns sjukt sorgligt att sluta amma, jag vet att Nathan ändå är rätt stor, snart 15 månader, jag har alltid sagt att jag vill amma tills han fyller 1 år men min lilla pojke då... hehe, jag tycker fortfarande han är en sån liten plutt och jag skulle egentligen inte tvingat honom sluta amma eftersom han så tydligt själv vill det, om det inte vore för att han matvägrar. Han ammar sig mätt och vill inte äta och det funkar ju bara inte. Så nu är det stenhårt som gäller, han måste börja äta ordentligt, superjobbigt då han klänger och ber om att få amma, gråter och skriker helt förtvivlad, men förhoppningsvis går det över snabbt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Vad fin du är!:)

2013-02-08 | 21:13:07
Ida Kohlén

Ditt hår är hur jädrans snyggt som helst!

2013-02-20 | 15:19:22
http://idakohlen.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!