Pain

Alltså, jag har så jäkla ont i tån. Ni minns säkert förra våren hur jag gick men fasen, ja jag fick samma problem igen direkt när nageln växte ut och har gått såhär nu flera månader och när jag väl fick en tid ja då var det fucking TREEEE månaders väntetid. Efter nästan två insåg jag att man har rätt att få vård inom en månad så jag kunde ha överklagat ellet nåt men nu var det ju ingen ide. Iallafall så har jag jäkligt ont just nu, det har gått fram och tillbaka. Men min tå är seriöst dubbelt så stor som den andra och blå/vit/röd haha... fy fasen. Jag har iallafall tid nästa vecka. Hoppas det blir bra tillslut! 
 
Annars då, lite som en zombie idag då Nathy vart vaken tre timmar i natt. Jag satte på hans Rosita Fresita på mobilen och han låg och kollade en halvtimme innan han tröttnade, han hade lite feber så det var nog det också. Men han somnade igår eftermiddags vid 4 och sov till 6 och sen somnade han ändå för natten vid 8 vilket är tidigt för honom, så man märker att han är lite sjuk. Hostig och snorig är han lillen :( Så det blev en ganska jobbig natt för oss, jag har precis bakat chokladbollar, så gott! Nu har jag en trött kille här igen, försökte natta för en stund sen men det blir nog ett till försök nu!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!