minnen...

 
Jag är inne på Mammas sida på Jessos data och där kollade jag bilderna på Photobooth och hittade några som jag tog där i maj 2011 när jag väntade lilla Nathan och han var en liiten liten mini i min mage... Gud vad tiden går! Och vad söt jag var då.... Mitt hår! :( Hehe, men ja vad snabbt tiden har gått alltså. Min lilla kille är så stor nu, där var han 10 cm lång i magen hehe. 
 
Vi är hemma hos mamma och blir här hela helgen. Mys med min favoritpasta straxt och jag har tränat för första gången på ett år, zumba med mamma. Och ätit mammas chokladbollar. Mys! Kan nog till och med offra mig på Melodifestivalen, chips o dipp :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!