hemmadag

 
Idag blir en hemmadag för Nathan och mamma. Fråga inte vad som hände med min hals på bilden (det är alltså inte bara sjalen som döljer den utan även posen). Nathan hade 37,9 imorse så pyttelite feber men näsan rinner och han är hostig så det blir ingen öppna förskolan idag. Känns tråkigt och jag var verkligen i valet och kvalet om vi skulle dit ändå, han är ju liksom pigg och springer runt här som en tok men tänkte att vi vilar så mycket det går idag och sen är vi där imorgon igen. Nästa vecka blir de ju jobb igen tyvärr :( Roligt är iallafall att jag får vara kvar på samma skola på halvtid ända till 10 april. Precis vad jag önskade mig, att vara på ett långtidsvik i mina ämnen 50%! Nu har Nathan redan somnat för sin första tupplur, så det var nog lika bra att vi stannade hemma så han får vila sig ordentligt. Jag har skickat en jobbansökan och tittat i bloggar. Ska nog lägga mig och läsa lite i en historiebok för att få lektionsideer, börjar med industriella revolutionen nästa vecka. Blir mys i solen med Nathan, den lyser hur starkt som helst in i sovrummet och värmer upp en :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!