Helg

 
 Nathan dammsög igårkväll, han har börjat själv ställa sig vid skåpet och be om dammsugaren ^^
 
Efter jag skrivit inlägget igår somnade Nathan i vagnen efter en del gråt och jag la mig också, sov två timmar väldigt djup sömn och drömde att jag var och gjorde manikyr. Vaknade med ett ryck och kollade på klockan som hunnit bli 12 så jag fick skynda mig iväg för att hinna iväg då  jag hade tid för att fixa naglarna kl 1. Nathy sov vidare en timme till. När jag kom hem efter 1 1/2 timme åkte vi direkt iväg till ett ställe där de igår sålde ecuatoriansk mat och åt, kyckling typ KFC och kött, asgott. Nathan blev såklart uppvaktad där, han försvann iväg en stund men en tjej som jobbade och kom tillbaks ätandes på en stor havreboll, två stycken tröck han i sig den lille! 
 
Idag har vi haft världens mysigaste morgon, igår när vi kom hem var jag såå slut, hade tvättstugan och höll på att börja gråta av trötthet för Nathy ville inte sova. Vid 11 somande han och under natten vaknade jag av att han grät och den lille hade ramlat ur sängen! Stackaren, det är första gången det händer och som tur har vi ju en väldigt låg säng och han somande om så fort jag tog upp honom men stackarn... Iallafall, imorse vaknade han halv 9 vilket kändes okej. Vi åt frukost (han lite ost och skinka bara) och badade vilket han älskar. Sen frågade jag honom om han ville läsa en bok varpå han direkt sprang och hämtade en så jag sa åt honom att sätta sig i mitt knä vilket han gjorde :) Lille grabben, han förstår så mycket nu! 7 böcker hann vi med, bla. hans favorit med djur som är en jättefin bilderbok jag fyndat för en tjuga. Han härmar själv lejon, tiger, spindel (gör han med händerna som jag brukar göra), apa och gorilla då han slår sig på bröstet och ropar ahhh. Hehe lille prinsen :) Nu har han snart sovit en timme och jag har fått en massa jobb gjort till imorgon och käkat några kakor. Får passa på när prinsen sover för annars kommer han och ska ha också ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!