en hel vecka med min älskling

 
 
Satte ihop de här fina collagen igår på telefonen, asmart app ju! Man kan ta bilder direkt från sina facebookmappar också, smart. Jag har alltid älskat att klippa och klistra i verkligheten och det här är helt enkelt det nya, och enklare hehe. Har ju en miljard fina bilder på Nathan. Gud, jag fick min telefon för typ 2 veckor sen och har redan över 600 bilder... gud. Denna vecka har jag sportlov, så härligt! Igår och idag har jag börjat dagen med en timme i parken med Nathan, bilderna är från igår. Han tycker det är så roligt, jag tycker väl kanske inte det är det bästa som finns att stå ute men det har faktiskt vart så fint väder att det vart mysigt och skönt ändå, och lite d-vitamin behövdes också! Nu håller Nathan på att vandalisera här i lådorna och jag har precis gjort vaniljmuffins till imorgon då Caroline kommer hit. Blir också öppna förskolan varje dag denna vecka, så kul :) Tycker verkligen det är underbart att se hur mycket Nathan gillar att vara där! Min stora grabb :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!