bilder från i onsdags

 
Jag tog nästan inga bilder i onsdags men här får ni två. Två barn i hushållet var betydligt lättare än det varit de tidigare gångerna. Elliot är mycket jaaa... inte lugnare kanske men han är skötsammare när det gäller Nathan. Förut kunde han ofta få för sig att slå till honom eller krama för hårt och Nathan var ju så ömtålig, så ja det kanske  snarare är Nathan som ändrats och nu inte är så ömtålig utan nu ger han igen haha. Han har ju lärt sig av mästaren och Nathan har ett väldigt hett temperament. Inte så kul i framtiden kan jag tro men när Elliot tar nåt från honom (eller inte ger Nathan det han vill ha), eller trycker på Nathans kinder eller vill pussas för mycket så ger Nathan honom direkt en smocka. Och inte med öppen hand utan han knyter sin lilla näve och slår i huvudet eller slår med en leksak. Inte bra eller roligt alls såklart men kan inte låta bli att skratta för att det ser ju så roligt ut, och Elliot som säger "ajjjjj nästa gång tänker jag faktiskt ge igen" hehe. Gullisarna. Men de har hur kul som helst ihop nu fast det är 3 1/2 års skillnad, blir nog ännu roligare när Nathan börjar prata ordentligt. I torsdags morse var vi på öppna förskolan tillsammans med Elliot, det blev en helt ny nivå av liv och rörelse där med en stor unge bland alla 1 åringar kan jag lova hehe... på gott och ont! 
 
Nu springer Nathan runt här hemma, för still är han verkligen aldrig. Gud, jag förstår inte hur han orkar med allt! Mamman är däremot helt slut efter en superjobbig natt där babyn vaknade en miljon gånger, vet inte varför heller. Imorgon kör vi stenhårt med att sluta amma, det kommer vara SÅ jäkla jobbigt. Har verkligen inte orkat denna vecka när jag jobbat. Natten kommer bli hemsk men även dagtid, när han verkligen ber att få amma, gråter, klänger sig fast osv. Sjukt jobbigt. Men det är ju för hans eget bästa. Den här gången SKA jag klara det, och han med ;) Jobbig sportlovsvecka som väntar alltså...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!