Påsken

 
Gud vilken usel uppdatering, men ni vet livet kommer emellan. VILL skriva för det är så kul att kunna gå tillbaka sen, har precis suttit och läst på april 2012, 2011 och 2010 i arkivet, superkul ju. 2010 var april en asgrym månad, jag hade precis blivit brunett och var i England hela månaden och levde livet. 2011 var väl sådär, gravid, trött, illamående men glad över bebis såklart. Förra året var april härligt endast för min Nathan, annars var det mest bara en massa jobb och plugg. Iallafall.
 
Lite bilder från påsken, har tagit massa fina bilder som finns uppe på Facebook. Jag, mamma, Nathan och Elliot åkte ner till Småland fre-ons. Nathan spydde hela vägen ner och hem, stackarn. Där hade vi det hur bra som helst, sol hela tiden, det var massa snö så Nathan kunde för det mesta inte gå men vi åkte pulka och solade och myste. Jag somnade tidigt varje kväll, inga filmer eller sånt här inte, tyvärr haha. Vaknade före sju varje morgon av att mössen kröp i väggen bredvid mig och kunde inte somna om för det var så jäkla obehagligt. Var iallafall riktigt mysigt att få lite tid med mamma (och Jamie när han var där två dagar), blir nog lite Småland i sommar också :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!