nathans nya säng

Två bilder på min lilla plutt i sin nya säng. Elliot fick nya möbler så Nathan fick hit hans gamla säng och bord med stolar + lite leksaker. Så nu har vi slängt spjälsängen (som aldrig, aldrig användes) men vi lyckades få användning av det fina setet iallafall. Så fint, det är ju hela rummets tema så det var bra! Inatt kände jag bara, Nathan måste börja sova i sin säng NU! Han tog förresten morgon vid kvart i fem och då somande han ändå halv 11 igår. Så jag är rätt så skittrött idag. Var till jobbet men lektionen där blev inställd så jag hann hem och hämta Nathan för en timme på öppna förskolan, var kul för honom :) Nu sover han och jag måste straxt väcka honom och klä på honom. Han ska med till jobbet idag eftersom Andres också jobbar. Han lär bli galen nu när jag väcker honom så det är lagom kul... Sen får vi hoppas han sköter sig bra på jobbet bara!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna o Texas ❥

åh, vad nöjd & glad han såg ut! :)

2013-05-08 | 17:46:51
http://mammahjartat.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!