Nathan <3

 
Visst är han sig ganska lik ändå min lilla prins? Lite mer än ett års skillnad på bilderna. Det är ju annat ljus också, kallt vs varmt men håret är väldigt mycket ljusare. Kollade på oss igår och han har i princip vad som nu är min naturliga hårfärg bara det att den inte ser likadan ut eftersom jag har massa gamla slingor o färg i. Sen är han brunare nu också, när jag står med honom i spegeln ser jag SÅ blek ut haha. Och sommaren har inte ens börjat... Att han skulle ligga still och titta i kameran som förut är ju bara att drömma om, de här bilderna tog jag igår när han låg och tittade på ipaden och det var inte lätt att få en bra bild ;)
 
Nu blir det snart ut i solen för ännu en parkdag med Nathan. Sen ska jag hem och lägga en kyckling i ugnen och städa trappen medan Nathan sover. I eftermiddag ska jag jobba ett extra pass med privatundervisning.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!