plugg mode



Sjukt irriterande att jag just skrivit ett jättelångt inlägg och sparat det i utkast men det försvann ändå... Nu orkar jag ju inte skriva om men ja! Jag bjuder på lite fina bilder från Republica Dominicana i somras, det kan behövas för att pigga upp nu när det är lagom kallt här hemma... Sitter och pluggar lite medan Nathan sover, hoppas han sover en stund till så jag hinner med en del! Funderar över B-uppsats och C-uppsats som skall skrivas (PARALLELT, SNYFT) i höst och ämnen till dem. Det är så svårt att komma på nåt intressant och genomförbart, jag har inga problem med själva skrivandet men att hitta material, fy fasen... Anyways, skall fortsätta med det nu!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

så härliga bilder!

hoppas nathan lät dig få en massa plugg gjort :)

2012-09-16 | 08:14:35
http://fashionstars.blogg.se
PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Haha! :D ,em gud va roligt, synd att du inte kände igen mig direkt! då kunde du kommit fram och hälsat! stod jag där med Wiljas Pappa?

Kramar!

2012-09-23 | 18:48:56
http://mammasangel.vimedbarn.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!