Nathan 10 månader




73,9 cm 86660g
 
Lite försenat men i måndags blev min vackra prins 10 månader! Gud vad snabbt tiden gått... Han är verkligen en egen liten kille nu, matvägrar och kniper ihop munnen och skaker på huvudet när han inte vill äta :p Ställer sig upp, kryper som en galning, pussar med munnen när man själv gör det, gör high five, bravo och vinkar när man säger ciao. Att gå lär dröja tror jag, när man håller honom i händerna (en hand går inte) så springer han alltid framåtlutat istället för att gå så skulle man släppa ramlar han ju framåt direkt :P Det märks att han inte växer så fort längre, på fyra månader har han gått upp 700g och växt 3 cm, lite skillnad från i början då han gick upp 3kg och växte 15 cm på fyra mån, shit haha...
 
Min prins somnade nyss och jag lägger mig med honom nu. Vardagen är tillbaka och det är fasen inte så roligt eller lätt men som tur har jag min vackra kille som håller humöret uppe, gud vad jag älskar honom =) Dagarna kan vara hur hektiska som helst bara man får somna bredvid honom på natten så är allt bra :)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

stora fina killen! kul att det bara skiljer 200g mellan våra grabbar :)

2012-09-14 | 08:08:25
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!