Tröttttttt mamma



 
 
Känns som att jag alltid säger att jag är trött, men jag är det! Har försökt få Nathy att somna tidigare de senaste kvällarna och det funkar bra, nu har han nyligen somnat och jag kommer straxt hoppa i säng jag med. Måste bara varva ner lite granna :) Fullt upp som vanligt, har gått och blivit sjukt nervös av mig också. Nathan satte nåt i halsen här omdagen, har ingen aning om vad men förmodligen måste det varit en pappersbit eller något sånt, jag fick panik och han hostade och blev alldeles röd/lila i ansiktet men sen svalde han det... Ååååh gud vilken jäkla äcklig känsla fy fasen. Att vara mamma innebär ju verkligen ångest också, om något skulle hända min prins skulle jag fasen dö alltså... Ja ni som är föräldrar fattar precis, och ni andra kommer förstå när ni får barn. Så jag har vart lite paranoid och skakis de senaste dagarna, usch usch. Förhoppningsvis lugnar det sig snart :) Ni får lite bilder från när vi var och sov hos mamma här om helgen =) Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, ska bli så skönt!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh vilka härliga foton!
och jag vet vad du menar med tröttheten...

ja det måste vi! ska vi ses på tisdagen? :)

2012-10-05 | 07:57:44
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!