tisdag

 
Idag blev en mysig heldag med min prins då min lektion blev inställd. Skönt eftersom jag hade både skola och jobb igår. Har hunnit med att plugga en stund då Nathan sov en och en halv timme på förmiddagen. Har ju min C-uppsats och B-uppsats och usch vad det är jobbigt... Nej jag skippar det här! Sen har jag och Nathan haft tvättstugan också, han är så söt och sitter i korgen och hjälper mig, ger mig ett plagg i taget att hänga upp <3
 
Idag tog Nathan sitt första steg också! Tre steg fram till mig bara sådär, sen en gång till och sen tog han två steg två gånger också, lilla prinsen! Så häftigt att se :)
 
Nu sover han en stund i vagnen, får inte bli så länge dock, igår somnade han till slut efter många om och men vid halv 11, jag var helt slut! Vill som sagt lägga honom 8 varje kväll men det går sådär... Har bakat en äppel/päronkaka också då vi hade frukt som skulle ruttna, det var ju verkligen det lättaste nånstin! 2 päron och två äpplen skalade och skivade i en smord form, 1½ dl mjöl resp. havregryn, lite socker och 100g smör och så massa vaniljsås till, så gott! Ska ta en bit till nu (ingen annan än jag som äter så jaa..) och få lite mer plugg gjort innan prinsen vaknar.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida Kohlén

Nathan är verkligen hur söt som helst! Den där kakan låter verkligen supergod. Lycka till med uppsatserna - att du orkar skriva 2 samtidigt!!! Ha en fin eftermiddag =) Kram

2012-10-11 | 14:40:30
http://idakohlen.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!