Nathan

Går verkligen inte att beskiva hur mycket jag älskar min prins. Jag skulle verkligen önska att jag bara kunde vara med honom hela tiden, ha med honom precis överallt och att jag alltid kunde vara hemma och ta hand om honom! Nu sover han bredvid mig och har dovit sen kl 5, försökt väcka men han verkar sova för natten! Vi var uppe tidigt imorse och så var vi på öppna förskolan och han har lekt så han var helt slut lillen... Det är så stört att jag saknar honom när han sover fast han är precis bredvid att jag vill väcka honom bara för att säga att jag älskar honom så mycket fast han nog inte ens förstår... Han är så jäkla underbar min prins, idag på öf lekte han tittut med mig, gömde sig själv bakom en stol och stack fram huvudet och sa "ittuuuu" och gapskrattade. Nu låg vi här och jag tittade på en video från igår när andres säger till honom att sträcka ut tungan och nathan hör väl det i sömnen så gullungen öppnar ögonen halvt, lipar och fortsätter sova... Så jäkla underbar <3 Försöker få lite plugg gjort medan han sover men det är så svårt att koncentrera mig! Måste försöka lite till iallafall, innan jag är så trött så jag däckar bredvid prinsen, lär ju bli en tidig morgon imorrn!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh vad mysigt att han säger tittut! :)

2012-10-28 | 08:14:19
http://fashionstars.blogg.se
PATRICIA - Mamma till W&N

Gud va snäll du är! tack så jätte mycket :) Måste som sagt vänja mig, känner mig likblek till de där mörka håret! sen tvättas färgen ut också... KRAM!

2012-10-31 | 22:28:20
http://mammasangel.vimedbarn.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!