Nathan med Liam

Först och främst, är det normalt att klockan straxt är sju och jag inte förstår hur jag ska orka hålla mig vaken..? Nathan har precis somnat, idag har han bara hunnit med två tjugominuters naps så det är inte konstigt att han var trött. Som tur åt han en hel burk mat nu innan läggdags iallafall och så är han nybadad och i fin pyjamas, Elliot gamla från England. Idag var Liam och Maria och hälsade på hos oss och killarna lekte, eller ja de lekte själva men med samma saker iallafall, ni vet om en har en sak så ska den andra också ha samma. Vandaliserade lite gjorde de också, Nathan älskar ju att slänga ut alla grejer jag har i lådor och skåp som han kommer åt så :p Tror jag ska lägga mig bredvid Nathan och plugga lite och så fixa naglarna. Imorrn blir det en lång dag med skola 9-16 och sen jobb direkt efter det så blir borta massa från min prins. Som tur hinner vi mysa lite på morronen innan jag åker :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

var supermysigt!
hoppas du fått en massa sömn inatt :)

2012-10-17 | 08:18:11
http://fashionstars.blogg.se
Linda-Mamma till Alfred

Hihi härliga bilder!

2012-10-19 | 11:36:23
http://hummingbird.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!