Hem från jobbet

Nu är jag påväg hem från jobb, blev ett kort pass 8-15 men eftersom det är så lång resväg var jag ändå uppe 05,20 usch! Så svårt att gå upp med en mysig bebis bredvid sig. Nathan ville ju såklart inte sova igår kväll eftersom han somnade påväg hem från kalaset så jag kämpade ungefär 45 min, han hann me att bita mig kanske tio gånger och det gör sjuuukt ont! Till slut kunde jag vagga honom till sömns och han sov jättebra hela natten <3

Guesd what, är sjukt trött ;) Imorgon är det seminarium för examensarbetet och ska läsa en 50 sidor uppsats och kommentera, vet inte hur jag ska hinna... Sen är det jobb på läxhjälpen efter det, ska faktiskt bli kul, saknade mina elever då jag var borta i onsdags!

Just nu saknar jag bara min lilla prins, fick den här mysiga bilden skickad till mig, han har somnat som en liten groda :p Varför han har pyjamas på sig på eftermiddagen får ni fråga pappan om ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh hoppas han slutar bitas snart! det gör så jäkla ont

2012-10-08 | 08:20:06
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!