Fredag

 
Nathan har börjat lära sig att jaaa vad heter det nu... Prata samtidigt som han drar fingrarna över munnen så det låter roligt ^^ Antingen så har jag hjärnsläpp eller så har det inget namn haha. Iallafall, han ser så söt ut och älskar när man härmar honom och gör likadant :)
 
p
 
Ja jag började alltså skriva på det här inlägget i fredags som ni ser och bilderna är ifrån fredags men jag hann aldrig få upp det :P Sen i lördags var jag i parken med Nathan, vi lagade mat, åt, åkte hem till Salome och spenderade kvällen där och sen igår jobbade jag 9-17 men nu har jag en liten stund över. Om en timme ska jag till jobbet, har tvättstugan och Nathan ligger och sover, han sov bara 20 min i förmiddags  och igår kväll somnade han inte förens halv 11 efter att ha bråkat bitit mig ett antal gånger efter att ha ammat, ajjjjjjjjjjjjjjj! Nu däckade han iallafall helt slut! Visar också vår fina lampa vi köpt, min första riktiga taklampa som inte kostat 15 kr på Ikea, jag har ju missat hur mycket lampor gör för ett rum, det är ju stor skillnad! Men då får ni tänka också att det här är ju bara provisoriskt vardagsrum medan vi målar det riktiga så detta skall alltså vara kök med köksbordet under lampan... Iallafall, ska ner i tvätten nu =)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!