Snaaart blir det mer uppdatering

Hatar den här jäkla bloggen nu alltså, vill uppdatera men min dator är som sagt död. Mobilen kan jag inte lägga upp bilder från av nån anledning och så har jag skrivit långa inlägg med bilder från laptopen men när de ska publiceras loggas jag ut! Så jäkla irriterande... Men förhoppningsvis kommer den där jäkla iMac ut nu i veckan och då blir det köp direkt!! Är nu påväg hem från mamma och det är en jäkla massa barnvagnar på tåget så jag får stå upp! Inga hörlurar och när jag skulle av tåget stannar buschauffören en meter från trottoarkanten så vagnen smällde i gatan när vi skulle av och min älskling vaknade :( Han somnade iallafall om nu gullungen, idag fick vi sovmorgon till klockan 9! Han sover alltid så bra hos mamma för det är så mörkt där :) imorgon ska vi dock upp vid halv 6 igen så!! Jaja det blir mer uppdatering när jag har dator igen :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Hejsan! Grattis till lilla Nathan, du verkar så lycklig! :))
Har en liten fråga, hur kom det sig att du valde att plugga till lärare i religion och historia? Själv funderar jag på samma men att undervisa i religion och geografi istället i framtiden :) och sen hur är det med studierna, hur funkar det , är det kul och hur lång tid tar det med utbildningen? Juste, vill du bli gymnasielärare eller ngt annat (så himla nyfiken!) Kram! Tacksam för svar ;)

2012-12-07 | 11:39:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!