redan torsdag


Gud vad jag har bloggat dåligt på sista tiden alltså! Men det har varit väldigt mycket, jobb och fix och sen har både jag och Nathan blivit magsjuka :( Nathan har varit sjuk ända sen i måndags morse då han vaknade och spydde halv 5 på morgonen lilla stackaren... Han är ganska så pigg och glad annars men jättedålig i magen :( Jag var bara sjuk en dag men fy fasen var det var jobbigt, inte lätt att ta hand om en liten bebis (som dessutom själv är sjuk) samtidigt som man bara vill ligga och spy kan jag lova... Nu ligger Andres och är sjuk dessutom! Nathan ligger och sover nu och jag har tvättstugan och har precis ätit lunch. Ska straxt gå och städa undan i köket men först måste jag skriva ut lite papper till skola och jobb. I helgen blir det jobb 6-15 så ska passa på att vila lite nu med :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

jobbigt att magsjukan håller i sig!

2012-06-01 | 09:25:03
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!