Mysiga bilder som jag tog på min prins hos mamma förra helgen ♥ Min prins somnade för en timme sen, nu somnar han oftas 7-8 på kvällarna och varje morgon vaknar han runt 7. Imorse fick jag dock honom att sova vidare ända till 8 så det blev en liten sovmorgon. Har suttit hela dagen med min c-uppsats, har typ fått värk i rumpan av att sitta vid datan haha! Jag tog ledigt från jobbet idag för att jag var verkligen tvungen att skriva klart idag. Nu är jag klar med grundjobbet iallafall, det som är kvar är finputs och sen att skriva sammanfattning och slutsats. Detta måste jag hinna göra tills på söndag då den skall in för rättning. Blir jobb 14-21 imorgon och på fredag och 6-15 lör-sön. All in nu! Om exakt en månad är det semester för oss :) Nu blir det att krypa ner bredvid min älskade prins. Imorgon åker vi hemifrån rätt tidigt eftersom jag jobbar så jäkla långt bort och måste hem till mamma innan och lämna av mina älsklingar där. Tråkigt nog är inte mamma och Elliot hemma i helgen, annars är det alltid mys att komma och umgås med dem och Nathan älskar all uppmärksamhet :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!