stressaaaaaad mami igen!

 

 

Ojojoj, jag är så sjukt stressad nu, inget kul alls :( Idag skulle c-uppsatsen in till handledaren för handledning, skickade precis in min halvklara och resten får jag komplettera så fort jag bara kan. Den 28 ska den in för bedömning och då måste den vara KLAR. Jag har ingen lust eller ork alls till det men fasen :( Jag hoppas, hoppas, hoppas det går! Annars är vi förkylda också, min lilla prins är så snorig och har varit grinig och supermammig hela dagen idag och igår (okej jag erkänner att jag älskar att han blivit mammig, hur gulligt är det inte att han blir lugn bara han är hos mig?), dock är det ju inte så bra för mitt plugg... Har varit hemma med Nathan och vi har myst igår och idag, och så har jag pluggat en massa med! Och tvättat maaaassa kläder :p

 

Bilderna är från i söndags hos mamma då vi firade lillebrors 4 års dag! Snabbt tiden går alltså :) Jobbade fre-sön 9 timmar per dag men det gick rätt så snabbt. Hade dock sjukt ont i fötter och ben sen eftersom allt är stående, gick till och med äta alvedon igår. Imorgon jobbar jag på läxhjälpen men sen jobbar jag på golfen tors-sön så jag kommer nog vara heeelt död sen :p Jag orkar inte skriva mer utan nu ska jag sova! Nathan har vant sig vid mina jobbtider då jag går upp klockan 05:00 så imorse vaknade han tjugo över 5 :p Vi hörs när jag har lite tid över!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

han blir bara sötare och sötare!

nu får ditt liv allt ta och lugna ner sig så vi hinner ses :D

2012-05-16 | 12:05:49
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!