snabb update

 

 

Okej jag har verkligen noll tid att blogga! Har precis fått internet efter en vecka utan och sitter nu med c-uppsatsen så det blir bara en liiten bloggpaus ;) Mina två killar ligger och sover och de har de gjort typ en timme nu ^^ Bilderna är från igår, vi har ju haft så himla underbart väder hela veckan! Nathan har varit ute i bara jacka, mössa och skor, så skönt :) Ett hjul på vår vagn är trasigt och vi har inte hunnit fixa nytt ännu så vi har bara tagit ut honom i babybjörnen den senaste tiden. Nu är vi iallafall inflyttade häruppe men det är fortfarande minst sagt kaos, och det lär det vara ett bra tag för allt ska målas om och fixas och ja ni fattar... Jag jobbade sön, mån, tis 9 timmar om dagen, det var kul fast saknade Nathan sjukt mycket! Imorgon och söndag blir de jobb igen så ikväll ska vi förmodligen till mamma. Nu ska jag fortsätta plugga tills min prins vaknar. Nu vet ni varför uppdateringen kommer suga framöver iallafall!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!