Påväg till mamma

Nu sitter jag och Nathan på tåget påväg till Södertälje, guuud att det ska vara så himla lång dit alltså haha. Vi har nära till allt utom till mamma känns det som. Iallafall, jobbar 6-15 lör sön så Nathan ska vara med mormor och morbror. Jag är såå trött, blir nog att sova direkt när vi kommer dit. Ska ju upp halv 5, lovely... Hade velat komma iväg tidigare men hann verkligen inte, var iväg och vaccinerade mig och sen och köpte några presenter till Andres familj och kom hem vid 6, lagade mat och åt och sen var klockan redan kvart övet sju! Tågen går ju dessutom bara varje halvtimme. Anyways, jag hoppas det inte blir lika varmt imorrn som idag, taskigt jag vet men jag jobbar ute i skjorta, väst, träningsskor och svarta jeans så ni förstår mig nog ;) Vi hörs nog efter helgen om jag inte mobilbloggar nåt mer :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!