Min första lediga dag på läääänge

Gud vad underbart! Eftersom jag inte får tillbaks min uppsats förns imorrn så har jag inget plugg idag, inget jobb heller. Hur skönt?! Nathan vaknade som vanligt vid 7,00. Verkar vara hans nya grej och det spelar ingen roll om han somnar sju eller elva, han sover inte längre. Men det är lika bra att jag stället om dygnet för jag måste ju upp så tidigt när jag jobbar ändå. Jag sov med Nathan både hans första och tredje nap idag på ungefär 40 min, så skönt! Nu somnade han precis igen men det blir ingen mer sömn för mig tror jag. Vi var ute en sväng i underbara vädret, satt och solade lite och Nathan sov i vagnen och nu håller Andres på att måla och jag rensar bland Nathans kläder. Tagit fram allt i stlk 74 nu, det går ju såå fort nu. Oj, kom precis på att jag just nu missar mammagruppen, har ju vart rätt trevligt men med all stress just nu vill jag nog ändå bara vara hemma idag :)

Kommer in lite senare med lite bilder kag tagit på Nathy idag :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!