måndag




Imorse skickade jag in min färdiga uppsats, gud vad skönt! Den ska rättas av min handledare till på onsdag och då har vi ett möte för att gå igenom den och se vad som behöver ändras, förhoppningsvis inte för mycket, håll tummarna för mig! Kom hem för jobbet för en stund sen och har suttit och myst framför tv:n med Nathan och matat honom med mango & bananpure som han älskade :) Nu sitter han och leker i sin babysitter, inte ofta han är nöjd när han är själv så vi får se hur länge det håller ;) Tänkte fortsätta kvällen i soffan med chips och Nathanmys, känns sjukt konstigt att inte ha något att göra haha! Imorse var vi hos läkaren med Nathan eftersom han varit så hostig nu flera veckor men det var tydligen mest snor och vi fick råd att ge honom nässpray två gånger om dagen i tio dagar... Så skönt ute idag förresten, bilderna är tagna utanför läkaren :)

Nu börjar Nathan bli galen här så det blir att sätta på pyjamas på honom och soffläge :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vilka mysiga foton! :)

2012-05-22 | 08:44:14
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!