trött och förvirrad mamma

 

Två tecken på att sömnbristen som mamma visst påverkar mig:

1) Igår innan skolan satte jag på mig mina ankarörhängen. Trodde jag. På kvällen ligger jag i sängen och tittar på örhängsstället, och vad hänger där? Jo ett av ankarörhängena. Det var ju konstigt. Jag har ju på mig dem. Känner efter och det visar sig att jag tagit på mig ETT ankarörhänge och i andra örat har jag en krona, som den på bilden. GUD! Dessutom hade jag håret uppsatt, hur kunde jag inte sett mig själv i spegeln? I skolan måste de trott jag var lagom knäpp.

2) Mamma messade mig igår att vad fin den nya designen är på bloggen. Ny design? Jag har ju inte bytt design, tänkte jag! Och det visste jag inte heller att jag gjort. Var inne här om dagen och tittade på de nya designerna och då har jag visst råkat ändra till en av dem, utan att jag ens velat göra det och nu är min gamla borta haha. Men visst ser den okej ut denna, lite väl tråkig kanske. Får se till att ta tag i det nån dag!

Slutsats: I NEED SLEEP ? ? ?


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

hahaha Rebecca då :D

2012-03-07 | 11:03:10
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!