nu är min lilla bebis den stora killen!


Idag var vi uppe en stund på sjukhuset och hälsade på Nathans nya lilla kusin. Det är egentligen en plastkusin men det blir nog också den enda kusin Nathan får på ett bra tag, våra syskon är ju så små fortfarande :p Det var helt sjukt att se Nathan bredvid lilla Leila för han ser så himla stor ut helt plötsligt! Och det är svårt att minnas att han varit så liten! Hon föddes ju en hel månad för tidigt men ändå var hon riktigt stor, 49cm och 3100g har jag för mig.

Nathan blir redan 4 månader på lördag och det kommer nog bli massa mys med våra små bebisar i sommar och sen kommer de kunna leka tillsammans, men nu är fyra månader verkligen superstor skillnad ^^

Jag har precis läst klart en artikel till imorgon som jag ska redovisa, blev inte så mycket klokare av den tyvärr så vi får se hur det går imorgon. Nathan har varit rätt grinig idag, det verkar som att han håller på att få tänder (?!) men det är väl lite väl tidigt för det, men han är helt galen och vill bara ha nåt i munnen att gnugga sig mot och man ser allt något vitt där i mitten, fast det kanske man alltid gjort? Iallafall så har han varit på dåligt humör och vill mest bara bli buren så jag har inte fått mycket gjort här. Han somnade precis för en timme sen så då fick jag sätta igång med pluggandet. Nu ska jag lägga mig bredvid honom och sova iallafall, mys <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!