Mitt i veckan

Hann inte uppdatera igår men pluggandet gick ok, fast har mycket kvar fortfarande. På kvällen bara umgicks jag med min prins och pluggade medan han sov.

Idag har jag vart hos läkaren med min tå igen, det blev aldrig bra av antibiotikan jag fick, är helt sjukt svullen o det gör jäkligt ont :( Läkaren skickade mig till fotvården eftersom hon ville undvika operation då den tydligen är rätt svår. De kunde inte göra nåt för att tån var så himla svullen så jag fick bara på nåt för att ta bort svullnaden och inom den närmsta veckan måste jag tillbaks tre ggr och sen fortsätta gå för att få ordning på det. Guud att en liten tå kan göra så mkt besvär haha!

Blev lite sen till jobbet pga läkaren men nu är jag iallafall påväg dit!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!