Måndag med ny bebiskusin

Nu är jag påväg till skolan, helt ärligt vet jag knappt vad vi ska prata om idag, har haft noll fokus på skolan och allt fokus på min lilla prins den senaste tiden, svårt det där...

Minns ni att jag var på babyshower förr tre helger sen, och Cynthia var ju här för en vecka sen bara o myste med Nathan och vi pratade om att snart så, bara en månad kvar tills hennes bebis skulle komma. Men det visade sig att hon hade bråttom och nu på morgonen fick hon en liten flicka, 3v innan BF, så kul! Ni får se sötnosen efter jag träffat henne :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-06 | 13:19:21
http://thisisalexandras.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

åh vad mysigt!



vad fin nya designen är också :)

2012-03-06 | 14:03:10
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!