gårdagens bröllop

 


Här kommer lite bilder från gårdagens bröllop då våra kompisar som nyss blivit föräldrar gifte sig. Vi tog inga ordentliga bilder tyvärr men på sista bilden ser ni iallafall brudgummen med Nathan :p Det var jättekul och visst blev jag nog lite tårögd när vigselförättaren talade :p Nathan var lika populär som vanligt och gick från famn till famn och lyckades också spy ner en och annan ;) Allt ha hann med under dagen var en liten 20-min nap eftersom det fanns så mycket att se och han var hur lugn som helst. Somnade sen vid 12 inatt och sov 11 timmar :P Om nån timme ska jag och Nathan iväg och hjälpa en tjej med läxorna :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vad mysigt med bröllop!

oj 11 timmar, då var han trött minsann :)



sv; hahah ja men jag visste inte vad jag annars skulle svara på den frågan :p

2012-03-19 | 09:12:16
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!