en lång måndag

 

 

Min lilla prins i lördags :)


Har verkligen varit en låång dag! Nathan somnade nån gång efter tolv igår natt och klockan ringde sju, han vaknade inte så mycket i natt som tur iallafall. Sen lektion, hem en snabbis för mat, iväg till jobbet och nu är jag hemma och vill verkligen lägga mig, men Nathan är pigg som få ^^ Har precis läst Rödluvan och Mästerkatten i stövlar för honom, vi köpte dem på spanska för 1 dollar styck när jag var gravid och jag läser dem först på spanska och sen översätter jag varje stycke till svenska, perfekt ju! Han verkade gilla det iallafall, på slutet låg han och skrattade åt mig lilla prinsen :) Nu ligger han en stund på sin fällis och tittar på sitt babygym, han har precis lärt sig att slå till det som hänger ner så de spelar musik! Häromdagen drog han också själv i snöret i babysittern som spelar musik, han chockade ordentligt, han var inte särskilt förtjust kan jag lova för han blir alltid rädd när låten kommer på :p Jag måste egentligen plugga för tentan ska in imorgon men det blir nog att jag gör klart den i morgonbitti istället...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!