Dag 16


Simple but extremely complex. Favorite band?

Oj, när jag var liten hade jag massa favoritband men nu kan jag inte ens komma på något band jag lyssnar på. Det är i princip enbart soloartister... Och just band blir ännu svårare, en "grupp" jag gillar är Aventura, men favorit vet jag inte om jag skulle kalla dem. Haha, jag kommer faktiskt inte på något band alls jag lyssnar på... När jag var riktigt liten var det Spice Girs, BSB och Hanson, när jag var lite större var det Good Charlotte och Simple Plan. Men nu har jag faktiskt ingen aning!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Good Charlotte & Simple Plan var också mina favoband för ett antal år sedan =)

2012-03-31 | 13:22:59
http://idakohlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!