bebisfika


Det här inlägget tidsinställde jag igårkväll, vem tror på allvar att jag har tid att sitta och blogga på morgonen innan jag ska iväg?! Det tar sin lilla tid att göra iordning sig själv och en bebis kan jag lova. Dessutom är jag och Nathan vana vid att sova till halv tio åtminstone, eftersom vi lägger oss så sent, men tänkte det kunde vara skönt att komma iväg i tid :)

Idag ska jag och Nathan nämligen hem till Maria och Liam på fika, det var typ 1½ månad sen vi träffades sist, så bebisarna har ju växt en himla massa och det ska bli kul att se om de lägger märke till varann nåt mer än sist åtminstone, och såklart kul att prata bebisar med nån som är lika intresserad som en själv ;) De har ju utvecklats en hel del sen första gången de träffades om man säger så :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

ja åh vad små de var första gången de sågs! :)



var kul att träffa er igen! :)

2012-03-01 | 16:40:01
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!