100 dagar - Dag 1


Syrran har lagt upp en utmaning på sin blogg där man ska svara på 100 frågor eller liknande under 100 dagar som jag också tänkte göra :) Okej, jag är fortfarande inte klar med 30-dagars utmaningen jag började på förrförra året men jag ska försöka denna gång haha. Frågorna verkar iallafall vara enklare ;)

Put your iTunes on shuffle. Give me the first 6 songs that pop up.


Eminem - My name is
Eminem - White america
Alberto Plaza - Ahora
M2M - You where my everything
Gyllene Tider - Chrissie hur mår du
Notch - Que te pica

Hmm, om någon av de här låtarna kom upp på shuffle kanske jag bara skulle just shuffla vidare, men såklart gillar jag dem alltihop, annars skulle de inte finnas i min ipod ^^ Lite roligt dock att det blev hela två Eminem låtar, men jo jag älskar Eminem. Det är väl så min ipod ser ut egentligen, lite hiphop, lite spanskt, lite svenskt och så r'n'b såklart :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!