update


Nathan behövde ett par shorts till semestern och hittade ett par söta för 149:- på P&P, sen gick jag in på H&M och hittade tre par på rea för 40 spänn styck, gissa vem som gick och lämnade tillbaka de första :p De snygga hängseljeansen fick också följa med hem, 70 spänn :) Sen har vi äntligen hittat en baby New era keps till Nathan, den är lite stor fortfarande men hur cool unge?

Det här inlägget hade jag påbörjat för några dagar sen men aldrig skrivit klart :p Tiden går fort nu! I tisdags var det grönan med jobbet och igår jobbade jag hela dagen. Idag hade jag skola och sen var vi i stan och letade lite presenter till Andres släkt. Nu sover mina killar redan sen en stund och jag har tryckt i mig en korv med bröd såhär på kvällen... Min nya addiction :p Bäst att jag lägger mig nu jag med för Nathan lär inte låta oss få någon sovmorgon imorrn ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

vid sånna tillfällen är det tur att man kan gå och lämna tillbaka! :)



sv; ja det får vi allt ta och göra! :)

2012-06-10 | 18:37:12
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!