måndagsupdate


Gud vad jag älskar min lilla prins! HUR UNDERBAR ÄR HAN INTE? Nu sitter jag och är hungrig men köket håller på att målas så det går inte att använda det, ikväll ska jag laga riktig mat iallafall. Har blivit sjukt mycket skräp just för att köket är så kaos. Ska göra vad som blivit mitt favvorecept, Vardagslyckligs kyckling i ugn med fetaost och vita böner, asgott! Idag har jag varit i skolan och nu är det inte mycket kvar alls, hade opponering på min uppsats och det verkar som att jag klarat mig iallafall. Imorgon ska vi till Gröna lund med mitt andra jobb, ska bli kul men dock står det ju att det ska blixtra imorgon, känns inte som bästa kombinationen med grönan så jag hoppas verkligen att det inte stämmer! Nu tror jag att jag ska plocka iordning lite och sen äta lite chips och hoppas på att jag snart kan börja med maten...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh vilka söta foton!

är du hemma något i juli? då måste vi ju ses i så fall!

2012-06-05 | 08:40:48
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!